Πολιτική Επιστροφών Προϊόντων

Εάν αντιμετωπίσατε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή την αντικατάσταση του, η NetelcoArt είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος μεταφοράς της επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι αποδεδειγμένα διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντος 15 ημερών χωρίς χρέωση μεταφορικών. ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις κατηγορίες των Custom made προϊόντων (προσωποποιημένων-π.χ: Χάραξη ή κοπή πάνω σε σχέδιο έπειτα από εντολή του πελάτη) δεν παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα, θα πρέπει υποχρεωτικά να μας ενημερώσετε μέσω e-mail στο [email protected]. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

6ο χλμ Ξάνθης-Καβάλας, 67 100
Τ.Θ:358
Ώρες Λειτουργίας:
Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00- 17:00

Τηλέφωνα επικοινωνίας:
25410 94447
E-mail επικοινωνίας:
[email protected]

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Το προϊόν προς επιστροφή ή αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς του προϊόντος και θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία του να είναι άρτια και σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί. Εάν το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή του.

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή των προϊόντων, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η εταιρία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Ακύρωση Παραγγελίας

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε μια παραγγελία μέσα σε 1 ώρα από την πραγματοποίηση της. Μετά το πέρας του προαναφερθέντος χρόνου η ακύρωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του. Η εταιρία μας θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Δικαίωμα Αντικατάστασης

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.

Αναλυτικός Οδηγός Επιστροφής

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Διάφορα

Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση. Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Η εταιρεία μπορεί να διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.

Τα προϊόντα ενδέχεται να έχουν μικρή απόκλιση μεταξύ τους στην εξωτερική τους εμφάνιση (ετικέτες) λόγω των αλλαγών που εφαρμόζεται στο labeling από την εκάστοτε εταιρεία παραγωγής.